Teas.

Nu har jag kommit hem från min "vita" helg. När jag i fredags anlände till Jönköpings resecentrum väntade som sagt Selma G och Selma B på mig där. Vi gick mot Bettan och när jag frågade vad vi skulle hitta på fick jag svaret; "vi ska till systemet på a6, dom har öppet till 20.00". Så blev det med den vita helgen. Men lördagkvällen på Karlssons var i klass med den spontanutgång Selma körde på Park i höstas. Kvällen då vi träffade en rik kines och Park hade finbesök av Bingo Rimér. Vi var i vår bubbla. Folk bankade, men vi släppte inte in någon. Selma goes teas.

När det på saliga söndag sen var dags att ta tag i sitt liv inleddes diskussionen om vem som var fräschast när det gällde bilkörning. Selma G aka lärarinnan aka naughty office resonerade såhär:

Vad ser bäst ut? Att en lagerarbetare åker fast för rattfylla, eller att en lärare gör det?

Så var det bestämt vem som skulle köra.
...

Kommentarer
Postat av: G

Mycket klokt resonerat.Hon måste vara en hyvens kvinna den där lärarinnan.



"dom bankar"... och SOM dom bankade.. haha..



Miss you snake.

2009-04-20 @ 22:14:43
Postat av: K

hon är en fantastisk människa! nog att man kände sig lite mindre värd just vid tillfället vid resonemanget, men visst - en hyvens woman!



"dom bankar.....nä det tänker jag inte göra utan JAG släpper inte in nån".



miss you g!

2009-04-21 @ 07:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback