A night in Budapest.

I fredags åkte min goda fe, Slow, till Ungern för att äta langos. Och hälsa på ett par underbara connections hon knöt i Russia. Det är hon så värd. Fick ett underbart textmeddelande av henne idag där hon grattade mig och berättade om högtrycket hon är "utsatt" för i Budapest. I'm so jealous. När man går på reservtanken är Slow en fantastisk människa att ha att göra med. Hade behövt henne nu...



A night in Budapest - Joe T Vannelli feat. Csilla. Jag bara älskar den här.
...

Min födelsedagskompis Malin "Dellan" Delin och jag brukar gratta varann denna dag varje år. Iår var inget undantag och hon gav mig förhoppningar om ett bra år som 22åring. Regn betyder tur.
...

Och alla som grattat mig idag - thanx! Ni är mina guldkorn! :)
...

Kan karman ändra riktning snart?
...

Kommentarer
Postat av: slow

babe! Snart kommer jag hem och dansar för dig!!! :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback