Amaryllis del 2.

Jag tänkte att jag skulle göra en följetång av amaryllisens spännande liv. Det har knastrat idag igen och man märker hur det lilla livet växer. Fast växer kanske man inte säger med blommor... men den blommar! Såhär mår hon idag, för jag tänker att det är en hona.



Nice huh? Hon verkar alltså trivas bra här...till skillnad från de andra två stackarna i kruka.. Den ena är brun (vissen) i topparna och den andra dricker inte mitt vatten! Fise. Men amaryllisen och jag går nog en ljus och härlig framtid till mötes :) Då slipper jag köpa ett sällskapsdjur, vilket känns skönt! Drömde häromnatten att jag baxade fram några katter varav en jag själv skulle behålla. Men en blomma känns som tillräckligt stort ansvar!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback