Bulletproof.

Min theme song of the day. Älskar när man hör låten på riktigt. Alltså verkligen hör den, relaterar, identifierar och förstår den. Äckligt bra låt i orginal. Texten är to die for och så jävla sann. Dave Audes Clubmix fick jag höra av Dj Betapet. Thanx :) Det grymmaste i den är när det börjar ticka vid 03.00. Skönt värre.



Bulletproof (Dave Aude Club Mix) - La Roux.
...

För övrigt konstaterade jag och Karro idag på jobbet att det är tur att man arbetar på ett lager där man inte behöver hantera något ömtåligt. Lådor faller nämligen väldigt lätt om någon råkat stapla dom lite halvdant i hyllorna. Smällen kan då bli hög, men tänk om man hade hört ett kras också!? Framtiden på jobbet hade då varit oviss..




Hahaha jag dööör!
...

Och här är ett riktigt groovy beat som jag försvinner bort i...



Whole Life (Original) - Oxia.

Den är som en perfekt morgon. Och därför tror jag att det blir den jag vaknar upp med imorgon.
...

Kommentarer
Postat av: Carl Magnus

heeeeeelvete vad bra skit! frågan är hur du hittar allt...?

2009-12-09 @ 11:50:03
Postat av: cake

eller hur? :) ja du, magic fingers antar jag. youtube är bra skit! ;)

2009-12-09 @ 18:29:20
Postat av: Carl Magnus

ja, galet! men sedan blir man ju lika frustrerad varje gång man ska hitta den för nedladdning, mycket finns på pirate bay, men inte allt! men bulletproof-remixen hittade jag, thank god :-D

2009-12-09 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback