Hängt.

Finns det något värre än när saker hänger sig? Man vill slita av hårtussar och banka tills föremålet funkar igen. Denna gång är det mobilen som har tappat det.. Jag befarar att det enda som kan rädda situationen i detta läge är att ta ur batteriet, för den går inte ens att stänga av. HELVETE.

Nu är det gjort och jag väntar spänt på att se hur telefonstackaren klarade operationen. Det verkar ha gått utan problem vilket innebär att jag kan skicka bilden jag tänkte ladda upp här.



I lördags lärde Bagarn oss att göra marsipangrisar. Marsipan smakar visserligen röva, men det var roligt att göra!
Dessa grisar tillhör följande ladies: Mathilde, Saxen, Cake, Perra, Classe. Vilken är snyggast? Och vem har gjort vilken?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback