Öppna kanalen.

Herregud.. Öppna kanalen Göteborg är inte ok. Bara av att bläddra förbi den i kanallistan får jag kalla kårar. Blä! Jag ska se om det går att blocka den.

"Vill du att din musik skall vara med i Öppna kanalens informationsslinga? Skicka isåfall din demo till oss."

Wow vilken möjlighet! Eller inte... låter som pelle 3 år som sitter och hamrar på kastruller och ett leksakspiano. Nej, här lär man inte upptäcka nästa Mozart.

Varför hatar jag denna kanal? Kanske programtablån kan förklara varför. Den kan t ex se ut såhär:

19.00  Bibelskola
Jean Erik Mårtensson läser Romarbrevet

19.30  Stoppa förstörelsen av världen
Ett terapeutiskt program med psykoanalytikerna Norberto Keppe och Claudia Pacheco från Svenska institutet för integral psykoanalys

20.00  TV väst
Hälsoprogram, sportmagasinet med GAIS-Boltic och Gripen-Lidköping,
Porterfestivalen, kaffebryggning samt musik med Stingray
Ett program från Fria Fantasier

20.30  Ethio-TV
Predikan med sång om musik från Ethiopian Evangelical Church

21.00  Livets ord
Gudstjänst från Livets ord

22.00  Samtal med Prem Rawat
Ett program med Prem Rawat från Inspirationsforum i Göteborg
30 min


Bara deras logga gör mig illamående!

Nä fyfanfise.

Jag tror inte det blir dammsugning idag heller... fise-sugare.
...

Kommentarer
Postat av: sofi

WORD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback