Är du i Kina så hämtar jag dig.

Hur glad blir man inte av att vakna till detta sms?

"P3 babe! Axwell spelar live i studion...galet nice :)"

Där snackar vi omtanke! :) How well you know me!

...

Satt med en mycket cleaver kvinna och påbörjade en lista över de mest meningslösa djuren. Here it goes.

- Orm
Nej, de behövs inte som skadedjursbekämpare, det finns kemikalier för sådant.

- Bananfluga
Vem satt och uppfann denna rysliga, snuskiga, flygande lilla prick?

- Stadsduva
Behöver inte ens förklara varför.

- Myggor
Åh snälla mygga, bit mig i armen så jag får gå runt och klia tills det blir ett ärr.
- Löss???

- Silverfiskar


Med tanke på hur många arter det finns i världen har jag garanterat missat både den jävligaste och den fulaste. Så hit me!

Kommentarer
Postat av: simon

jag va svin nära att messa in te p3 å fråga om axwell kommer te sensation i sommar, men fan..han hade säkert inte sagt något ändå..kommer han dit cake..fatta, oj oj..GALET..säger som Görel,braaaaaaaaaaaaa;)

2009-02-19 @ 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback