COX.

Idag när jag gjorde mitt för dagen enda ärende på Svensk kassaservice på ICA Nära såg jag en ganska lustig sak. En bil med registreringsskylt C O X - 1 2 3 (minns inte sifferkombinationen men det är oviktigt). Cox i sig är ju inte så himla roligt, men när man säger det så klingar det ändå lite sådär snuskigt roligt. Nej Snake, skärpning på den.

Kan ändå passa på att dela med mig av ett par andra lite småroliga registreringsskyltar.





...

Dagens sms-konversation med min vapendragare Johanna såg ut enligt följande:

Johanna: Undra om tv4 vänder upp och ner på hela tablån när jag påannonserar mitt bröllop.

Jag: Vad har jag missat? Är det victoria och daniel?!

Johanna: Ja

Jag: Men tack och lov! Det var tamigfan på tiden. Och ja, självklart kommer du få lika mkt utrymme! :)

Johanna: Karin är du rojalist?!

Nej, jag är inte rojalist. Men vem orkar höra på tjatet om när Victoria och Daniel egentligen ska gifta sig? Sluta hetsa för helvete! Äktenskapet är överskattat.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback