Ibland undrar jag hur det egentligen blev.

"Nu vet jag inte riktigt HUR detta blev" är en fras jag gärna använder och som ger nyans åt något som inträffat. Jag är denna måndag till ära sjuk och utan jobb varpå jag fördriver tid med att se vad det är för skit jag har på datorn egentligen. En mapp med bilder döpt till "mobil" resulterar i detta.



Bild på hur lyckade Johannas och mina muffins blev en gång.



Bild på en människa som knutit tröjan runt midjan.



Bild på katten som Johanna kidnappade ett par timmar vid namn Siri.



Bild på mina arbetsskor.



Bild på min papercut.



Bild på baren på Centrum i Jönköping.



Bild på 1,6 kubikmeter kolli till Schweiz som tappades bort men som senare hittades under inventeringen vid jul.



Bild på särskrivning.



Bild på Gore-texskor.



Bild på en Catch mini eucalyptus som Selma G lämnat i min skinnpaj.


Kommentarer
Postat av: selma djii

Gillar verkligen hur du lägger in pseudonym för att skyla missbruk, meat-loaf.

2009-02-23 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback