Jaha.

Då kan jag officiellt kalla mig gammal av den bistra sanningen att jag inte kan dricka kaffe sent på kvällen. Drack min sista någon gång mellan 21.00 - 21.30 och inte förrän klockan 05.00 (ca) fick John ordning på bygget.


Sen vill jag ta upp detta med wake-up calls. Efter ett par ynka timmar i dvala är man inte jätteglad, kopplar inte som blixten och framförallt så känner man inte för att flyga upp ur sängen och springa ett varv i huset. Men tydligen har man en pappa som känner en alltför väl som vet att man sållar bort hemtelefonen, och när mobilen ringde och pappas namn kunde avkäsas kunde jag inte annat än svara och göra honom tjänsten som innefattade ett löpvarv runt huset. Hör ju den där rösten i bakhuvudet som säger "Självklart kan jag köra/hämta dig! Jag räknar med att du kör/hämtar mig när jag blir gammal?" Min pappas sätt att få fram detta med ge - ta - ge - ta.


Så nu ska jag sova igen. Snälla, ring inte. Och drick INTE Zoegas Forza! Det är en eldig och kraftfull blandning som ger en starkare upplevelse. However ger den minimalt med sömn. Fantastiskt gott kaffe dock. Funderar på att kompensera sömn med koffein igen.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback