Mordförsök.

Igår på Mia och Klara dök något HELT oväntat upp. Tabitas husdjur - boaormen. Den som känner mig vet att det är min skräck. Jag får kväljningar, hjärtklappning, kalla kårar och tårar av det djuret. Jag känner ett sådant hat mot den varelsen och kan inte i min vildaste fantasi förstå att folk väljer att ha en orm som husdjur. Här följer en historia om varför det är ytterst olämpligt att ha en orm som husdjur.

Min kompis systers kompis hade en orm av modell boa, alltså, en stor jävel. The crazy girl brukade gosa med ormen om nätterna. Med det menar jag att hon brukade låta honom (?) sova med henne i sängen. Ormen brukade ligga ihoprullad som en boll. Men någonting stog inte helt rätt till med ormen. Den åt inte som den brukade och en natt vaknade tjejen av att hennes reptil låg raklång bredvid henne...

Bara av att skriva detta får jag rysningar längs med hela kroppen.

Tjejen blev orolig över ormens beteende och ringde djursjukhuset som bad henne åka in med ormen omedelbart. Det blev avlivning pronto.

Vad veterinären senare berättade för tjejen var att det hennes keldjur höll på med natten den låg raklång bredvid henne var att mäta henne. För att se om hon var lämplig att slukas.

Det var Dj Losse som berättade detta för mig. Och med tanke på mitt hjärtstillestånd efter historien fick hon väldigt dåligt samvete för att hon gjort mig så skärrad. I morse vaknade jag av detta meddelandet;

"Hello babe! Jag måste bara försäkra mig om att du inte hade mardrömmar om ormen i natt, isf känner jag mig som en stjärt! ;) Puss Puss"

Jag hade inga mardrömmar. Men att tänka på historien gives me the creeps.

...

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt att du inte gillar ormar, snake.

2009-02-16 @ 20:10:45
Postat av: meat-loaf

konstigt att du inte gillar ormar, snake.

2009-02-16 @ 20:11:05
Postat av: kajsa

äsch men den storyn går ju runt :P min kompis mammas kompis råkade ut för exakt samma sak, hmm eller är de bara snack liksom =) wellwell, dom e svin äckliga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback