Tappad, efterbliven och helt enkelt DUM i huvudet.

Jag hamnade på tuben för att leta upp lite härliga klipp där folk härmar varandra. Detta var lättare sagt än gjort för tydligen härmas inte folk längre. Eller härmas är fel att säga, prata lite tyst samtidigt och försöka säga samma sak som den som talar, är vad jag menar. HURSOMHELST, jag sökte på "upprepning" och sprang på ett av de mest patetiska klippen någonsin. Verkligen. En intelligensbefriad människa pratar om att vi måste bevara "den svenska rasen". Hallå eller. Han pratar bland annat om utbildningsnivå och intelligens, vilket gör mig mest upprörd. För varenda kötthuvud till Sverigedemokrat eller "patriot" som han komiskt nog kallar sig har visat sig ha ett IQ under medel. För är det möjligt att vara så insnöad på ett ämne och tro att man kan bygga ett helt samhälle på det? Det är det som gör Sverigedemokraterna till ett skämt. Jag hade älskat att se vilket jävla ghetto de människorna hade levt i om de fått sin politik igenom.  Detta klippet är ett exempel på hur jävla dum man kan bli. Verkligen. Korkad.

http://www.youtube.com/watch?v=EWxITx4XMBc

Läs även en snubbes kommentar under klippet. Det blir roligare då.

...

Kommentarer
Postat av: mirja

haha jag väljer att skratta åt skiten men måst erkänna att jag blir lite förbannad också. Filmen borde definitivt visas i skolan, tänk om jag fått den här vetskapen tidigare...

2009-02-06 @ 14:02:21
Postat av: Perra

Cake, du är inte riktigt frisk. Men jag Gillar dig ändå! =) Gotta Love Cake .)

2009-02-06 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback