Ytligt.

Jag bara älskar Selmas livsfilosofi.

Ang. "Good days are given to those who handle wisely. Unforgetable days to those who dare to take a risk."

Selma G: Åh, jag gillar det verkligen. Jag orkar inte med nån djup skit... som "carpe diem".

...

Utan Fuckface och tid och energi att ta död på stannade jag till i en mapp kallad "Mottagna filer". Vilken skattkammare!! Hahahaa!



Louise aka. apkvinnan.



Slang och Slem på Rhodos. Älska posen på Slang. Benen, armen....det funkar bara så bra! Slems volym på håret imponerar även.



Hey! Nice legz! Gratjova goes Turkish.



Emil och Marcus gör "Göteborgaren". Sexigt.



Sexigt.



Såhär ser jag tydligen ut när jag sitter i bil. Förvånad eller what's up?

...

Kommentarer
Postat av: Moses

Jävla snygga spiror där duu.. är hon singel eller??!

2009-02-08 @ 23:03:52
Postat av: Jesus

Ja, singel so far.. Men det är bara en tidsfråga innan någon av lammen lägger beslag på henne. Better hurry!

2009-02-08 @ 23:12:35
Postat av: Gun

As far as I've heard she has a limit when it comes to lamb-meat.

2009-02-08 @ 23:15:06
Postat av: Anita

Kärleken är blind.

2009-02-08 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback