Forest Skinny Black.

På mitt jobb finns en produkt i form av en målvaktshjälm. Denna går under titeln "Force Shiny Black." På mitt jobb finns även en tjej som heter Isabell Krantz. Kombinerar man ovan nämnda produkt och person får man en helt ny produkt:

Forest Skinny Black.

Typ samma.

...

Idag fick jag min allra första P-bot!!!



På mitt jobb gillar vi att skämta.

...

HOLY CHRIST vilken gadd jag ska göra. Jobbigt att  i runda svängar ha 6 projekt på gång men ingen deg att bearbeta dem med. Detta är ett projekt i raden:




Loves it.

...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror den blir fin bredvid challengers loggan, för jag gissar att det är ditt första projekt.. :)

2009-01-15 @ 21:43:30
Postat av: mirja

det var jag som var oförmögen att signera..

2009-01-15 @ 21:44:04
Postat av: cake

självklart är tjalls-ollonet mitt först projekt! tycker alla i tjalls ska göra en som en gemensam avslutningsgrej på denna säsong! oh yes!

2009-01-15 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback