Succé.

Då var den avklarad, premiären. Ingen besviken.

Tänkvärt 1 - Görel.

Vilken kvinna! Fyfan så hon ser ut men vilken härlig karaktär hon bär på! "Knulla mig!" och "BRRRA" är två fraser vi lägger på minnet.

Tänkvärt 2 - Var är Viveka?

En av mina absoluta favoriter i gänget är Viveka Andebratt. I kvällens program lyste hon dock med sin frånvaro. Förväntar mig kompensation i form av minst 10 minuter Viveka nästa söndag.

Tänkvärt 3 - Mona och Ansi (var de så tråkiga?)

Nej, jag tycker INTE att de två solstrålarna var tråkiga. De har nästlat sig in i min skalle på så vis att många av deras klassiker till citat gärna brukas i tid och otid, t ex "Nu vet jag inte hur många gånger detta har dragits på ditt kort" och "Ja vad sa jag? Jag står ju inte här och säger att jag vill ligga med mig precis. Om det är det du tror". R.I.P Mona och Ansi.


"Nästa gång tror jag vi sitter dubbel tid, Jennifer".

Kommentarer
Postat av: Mirja

http://billigtochbra.blogspot.com/2009/01/gulletussan-is-back.html



tänkte direkt på dig när jag läste om sommarpratet :)

2009-01-26 @ 14:42:29
Postat av: sissel

görel va sjukt rolig igår, men kan inte hjälpa att tycka synd om gulletussan. men bloddroppen då?! hahaha, sjuk kul!

2009-01-26 @ 19:53:52
Postat av: courtney

Rafflande!!!



http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1350296

2009-01-26 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback