Mmm...

Hemkommen välbehållen från drottning Tiffanys hemtrakter. Gjorde både Staffanstorp och Malmö över dagen och natten. Där kan man va! När mamma öppnade dörren för mig när jag anlände hem är det första jag ser en GIGAANTISK Marabou mjölkchoklad. Vascheeguud! Stjärnvinst på Liseberg tydligen. Den kan man ta!



Sen satte jag i lurarna för att gå den extremt korta sträckan mellan mitt och Sara Slows hus. Myyys på hennes altan i solen i de skönaste trästolarna ever. Tantsnack om vädret och vacker natur förekom. Och lite slötittande på Mythbusters, episode "Saloon fights".

On top of the game called life.








Klezmer - Pizeta.


Kan vara det som får min puls att gå dubbelt så snabbt som den brukar. Mr White nailade den på Sensation och mina knän viker sig. Klezmer är något av det bästa på länge. Briljant rent ut sagt.
...

Kommentarer
Postat av: Sara slow

Love you so much

Postat av: cake

love you more

2009-07-13 @ 23:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback