Ang. garn (hår).

Malins bästa idag på jobbet kom redan 08.15 ungefär,

"Man kan väl åtminståne borsta håret innan man går till jobbet?! Inte ok med det knullrufset."

Slog samma kollega en signal för att jag var för lat att gå tillbaka de 200 meter jag hade ifrån min order,

- Hej Cake!
- Hej Ca... hej Malin!


Var oerhört fokuserad på att säga mitt eget namn korrekt och blev därför aningen oskärpt när det gällde ett snabbt motsvar.
...

Har under kvällen fixat gratis Botox i underläppen. Dock bara på en punkt à 5 mm i diameter. Och detta tack vare en mygga. :S

Och på tal om bett har mina fötter förvandlats från små nätta ballerinatassar till elefantklövar. Tydligen har värmeböljan fört med sig insekter från Sydamerika med elaka bakterier i partylådan. Inte kul! Och inte fräscht...

...men fräscht är något som inträffar på torsdag, 2/7. Klockan 05.00 ungefär räknar jag med att vi är på väg att checka in på Landvetter airport för att sedan slå oss ner i baren och sänka en eller eventuellt två kalla. 07.50 landar vid med KMS i Amsterdam. Ooooooh behave! Då har mina vapendragare på jobbet ännu inte kört igång dagens kneg. För en sån här sak går jag dock mer än gärna upp i gryningen. Freitag vankas en sensation i vitt och av beats. Har varit ganska oberörd sen biljetterna trillade in i min låda, men nu har det slått mig att det faktiskt bara 4 tinytiny dagar kvar.  Det är som att vänta på julafton. Jag undrar vad som döljer sig bakom det mystiska Wicked Wonderland? Och vem är Mr White egentligen? På min önskelista står Tocadisco, Laidback Luke, Eric Prydz, Deadmau5, Crookers, Roger Sanchez, John Dahlbäck, D.O.N.S, Axwell, Kurd Maverick, Style of Eye.... Det krävs mer än en kväll helt enkelt.



Little bit of this...


4 days left.
...



Kommentarer
Postat av: simon

Cake, ni kommer ha det såååå löjligt grymt i det vita havet=)Jag är ledsen att svika er denna gång, men tydligen har jag ett jobb som måste skötas=)Men ha det fett som fän där borta i det "vita" landet...=)

2009-06-30 @ 06:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback