Melo (L).

Den här låten framkallar en sorts kärlek till livet. Lyssnat på den varje morgon när jag cyklat till jobbet i veckan. Den idylliska miljön med gröna träd, blänkande vatten och shades för solen och Melo gör att man går runt med ett töntigt leende på läpparna. Mmmm. Helt amazing.



Melo - Pryda.

Det fina med shufflefunktionen är att man rätt vad det är snubblar på en riktigt fet låt när man minst anar det! När jag vevat färdigt till Melo dök ett fruktansvärt skönt beat upp och min kropp fylldes med endorfiner. Deadmau5 tog mig återigen med storm. Tänk att det finns människor som på riktigt ratar sån här musik?! Det känns ju i hela kroppen! Man känner det. Det är jag tacksam för. Deadmau5's All you ever want är riktigt vass. Dock hittar jag inte den mest klockrena mixen av Jackson Q på tuben....det är sad, för den är något av det grannaste mina öron hört. Ungefär som Melo. Jackson Q, kom ihåg det.



All you ever want (Original Mix) - Deadmau5 & Billy Newton Davis.

6 days left...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback