Det är gjort.

18/3-09 kl. 10.00 startade pre-salen till Wicked Wonderland. Det är nu bokat. Nu ska man bara oroa sig för att någon holländsk fusk-bank ska tömma mitt (ganska fattiga) konto eller att man har skrivit i fel leveransadress så någon annan kan gotta sig i den vita sensationen.
...

Canal+ Hits slutade precis Ensemble, c'est tout vilket är ett fint litet franskt drama. Den film som nu följer är Power Rangers: The Movie. Ganska bra mixat ändå om jag får säga min mening. Jag tror till och med att jag ska hänga kvar på kanalen och kika på mina barndomshjältar! Power Rangers var THE SHIT när jag var kid. Den blå var min favorit, minns inte vad den kallades, men den var ballast.

På youtube.com hittar jag tyvärr bara klipp från introt som inte går att klistra in här.... men jag hittade iallafall låten. :)



Och herregud vilket dåligt program det var nu när jag ser små glimtar! "It's morphin time!!" Kolla här...



Jag rekommenderar att man kollar in introt här -->
http://www.youtube.com/watch?v=A_YgupUZNdw
...

Kommentarer
Postat av: Ull

Den blå snubben var ju geek:en i dramat! Cake då, inte visst jag.. ;)

2009-03-19 @ 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback