LövSpringLövSpring.

Vår, mm I like. Promenad, I wanna feel. Ivana.



Austin Powers: The spy who shagged me. Ivana. Ivana Humpalot.

Vårpromenad med Sara Slow har blivit lite utav en tradition. Igår satt Sara Slow och jag i min bunker (läs: mitt rum med neddragna persienner) och tog det jävligt passivt.

- Jaha Sara, vad ska vi hitta på?

- Ja....det är ganska soligt ute...

- Nähe?


Varpå jag kikar ut genom persiennen och får ont i ögonen av dagsljuset.

- Låt oss ta en vårpromenad!

- Let's.




Jag vid informationsskylten vid bussterminalen.




Jag och Sara Slow på Hönekullavägen.

...

Kommentarer
Postat av: Sara slow

So Right Darling!

Men vad hände med bilderna du knäppte, för de där kan jag minsann se att de kommer från "mobilnij telefon Sari" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback