Onsdagsquiz!

Saxat från kommentarsfältet - besvarat av moi. (synd att det ska vara i skymundan tänker jag) :

Postat av: Time for a QUIZ!

1. Vem/vilka i Selma sitter inne på en dörr av senaste design? 

Svar: Lucky couple gissar jag. Denna information har TYDLIGEN inte nått fram till mig!

2. Fyll i resten av textraden "... säg att du vill ha mig här. Säg att du ....." ur Tommy Nilssons Öppna din dörr från 1994. 

Svar: ....är lonelybird!

3. Vem ska gå NUTS in the Seal this week-end? 

Svar: That would be vår kära katt, Selma G.

4. Vem har den senaste tiden mest välförtjänt fått ett stort hus tilldelat sig och sina kids? (framtida kids räknas ej) 

Svar: Tabita Karlsson.

5. Vem dejtar Mattias, alltså han som är hockeyproffs på elitnivå? 

Svar: Det brukade vara Gulletussan, men nu har han hittat nytt kött till Gulletussans fasa.

6. Vilket av Jönköping Södras nyförvärv 2009 har det för staden mest passande namnet?
(kan krävas viss research) 

Svar: Jesus?

7. Vad ska jag göra med Bossen? 

Svar: Men du kan ju inte ta med din hund, på kurs, i London!

8. Ange fäderna till Cassandra, Wuobin och Uoasmus.

Svar: Cönny på meken är pappa till Cassandra, sen har vi Sören som avlat fram Robin och kärleksbarnet Rasmus pappa är den kinesiske tatoweraren Tabita träffade på tatoweringsmässan i Hannover. Han driver Pizza Peking nu.

9. Avsluta följande line: "Tack ska ni ha, va duktiga vi va. ...." 

Svar: ...hunden är bra.

10. Vilket djur var Jeanette på maskeraden?

Svar: Zeibraaaaa..

...

Kommentarer
Postat av: miss G

Hur kunde du missa dragspelsdörren????



http://www.j-sodra.se/Templates/TeamPlayer1.aspx?PageID=ce3993b6-ac31-4c04-bc7d-7d104eaeab1c

2009-03-26 @ 08:21:58
Postat av: cake

hahaha ååå men den såg jag ju med egna ögon för faen...hahah fyfan va ful den är!



och vilket himla tokigt namn! nu kommer det skojas friskt i smålands jerusalem. :)

2009-03-26 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback