Pärltorsdag.

Pärltorsdag it is! Om denna underbara tradition skulle sluta efter två omgångar blir jag riktigt besviken. Så Slow, don't let me down! Denna torsdag gjorde vi pärlandet lite mer professionellt genom att besöka Panduro. Där stog vi länge och betraktade det himmelska utbudet. Skulle vi ha hårda färger, mjuka färger, transparent eller metallic? Och pärlplattorna, vilken form skulle vi ha?
Det visade sig att Sara Slow redan tänkt ut att pärlplattorna blir hetast om de är runda eller fyrkantiga. Och fisiga pastellfärger kände vi var vårt kall för dagen och körde på detta. Jag måste dock säga att den elastiska tråden var lite overkill. Elastisk var den allt, men saknade stadga vilket innebar ett fiasko för Slows första armband.



Material :)



Slows misslyckade armband :).



Mina plattor :)



Jag hann aldrig göra någon rund platta!



Jag tappade en massa pärlor på golvet! Gud vad dom flög.
...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så när får vi se ett pärlekollon då? Det kanske kunde vara en utmaning.

Postat av: Anonym

har du hänt ut alla pärlplattor i fönstret i trädar nu då??=))

2009-03-31 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback