Psykologisk.

Igår kväll satt jag vid det sociala verktyget MSN Messenger och konverserade med Claesson. Hon berättade att hennes plan är att försöka ta sig till Hultsfredsfestivalen, vilket jag mer än gärna hade också hade gjort....OM jag hade haft likvida medel.

Vad detta samtal resulterade i var i princip en mardröm. I drömmen blev jag medlurad till Hultsfred av en annan umgängeskrets, trots min fattigdom. När vi kom dit var det dags för betalning och jag hade på något sätt fuskat till mig pengar på mitt Visa. MEN - i kassan gick det inte att betala med kort. Detta ledde till att någon, jag minns inte vem, fick betala min biljett. Jag försöker alltid dra mig in i det sista med att låna pengar. I don't like. Men jag fick låna, och priset låg på 1200 kr + 1200 kr. Man var tydligen tvungen att betala dubbelt. Man resonerar som en fet jävla retard när man drömmer.
...

Är inne i en sjukt underbar nostalgiperiod. Dagens nostalgilåt:



Touch Me - Weeping Willows.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback