Slow.

Sara Slow, ostbågar, United 93, Konsumbloggen och gamla bilder....yes please! =) Här snackar vi happy happy att ha miss Slow hemma igen!



Sara hade givetvis inhandlat en rysk pälsmössa! (Ingen äkta päls, thank God). Funderar på att nypa den av henne...



En lapp som Sara fick av vår gamla klasskompis Veronica när vi var kids. Jag dog av skratt.



Konsumbloggenboken. =)

...

Nej, snart är det dags för mig att ge upp när det gäller Otrivin menthol. "Jippie" tänkte jag när jag såg den i hyllan på apoteket i a6. Men jag kunde egentligen ha listat ut med röven att det skulle bli för starkt för min känsliga tårkanal. Av vanlig tandkräm tåras det i mina ögon. Kan säga att nässprayen utöver att göra susen för nästäppan även ställer till med svår smärta och blanka ögon....men jag tror jag håller på att bli härdad!

...

Jag slår ett slag för Electro House Collection 31. Många sköningar på den plattan! Min favorit som idag pumpats flitigt i lurar och speakers är Flee to House (Original Mix) med Anfunk. Just Anfunk har en annan godbit i sitt bagage, Early Reflection (Anfunk 3th Version) heter den. Gör de ba.

...

Kommentarer
Postat av: Sara slow

Haha babe! Helt sanslöst värt

Postat av: Anonym

där har vi dom kisande ögonen igen.

2009-03-03 @ 00:41:28
Postat av: cake

mmm fast här ser dom scary ut :-S

2009-03-03 @ 00:49:41
Postat av: Anonym

äsch. det är väl mest mössan som gör att du ser ut som en björn tänker ja..

2009-03-03 @ 01:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback