Have you any dreams you'd like to sell?

Drömde att jag skulle i fängelse härom natten. När jag vaknade och insåg att det bara var en dröm drog jag igång ett jävla firande för friheten. Inte coolt.

...

Det förbannade träningspasset igår har inneburit en deformerad fot:



Gud va härligt det svider. Ska bli ännu skönare att sätta på sig strumpa och sko senare. Jag riktigt längtar efter att skava upp ännu mer av det redan vidriga såret.

...


Har slökollat på tv nu på morgonen medan jag intagit koffein. Falcon Crest, Tvins, UR... jag måste säga att kvaliteten på program vid lunchtid är sådär. Okej att jag är ganska lättköpt när det gäller meningslösa dokumentärer på Discovery channel och Animal Planet, men idag bet det inte på mig. Har jag blivit kräsen? Och då filmkanalerna enbart sände bittra brittiska dramakomedier och NHL kände jag att det var dags att överge televisionen till förmån för datorn. Yeey.

...




Luvstruck - Southside Spinners.

This old fucker kanske kan sätta fart på min dag.
...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag fick också brännsår på foten! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback