Rysk kaviar på mitt fat.

Visst sörrö, idag rullade pengarna in som de skulle. Men efter en visit i några butiker så såg jag hur siffrorna på mitt kontoutdrag minskade drastiskt.

Köpt det jag skulle idag - check
Köpt lite mer än jag skulle idag - check
Solat solarium - check
Bränt mig - check
Tränat - check

Har även analyserat min road-rage och konstaterat att den är mild. Det finns värre. Och det är ju inte så att mina uttalanden kommer utan anledning likt Tourettes! Nej, de kommer av en anledning som oftast stavas p-e-n-s-i-o-n-ä-r, b-a-r-n-f-a-m-i-l-j eller t-u-r-i-s-t. Just turister som kryper fram i sina fullpackade bilar/husvagnar/husbilar/combicamps är förutom mygg något av det värsta med sommaren. De kör gärna långsamt, t ex 2ans växel på en 70-väg, samtidigt som de fintar oss som ligger bakom och kör genom att plötsligt svänga lite grann in mot en väg, för att sedan komma på att "nej, det är nog inte hit vi ska" och fortsätta helvetesfärden ännu längre. Förlåt om jag kör upp min motorhuv i er röv, men det går helt enkelt för långsamt. Köp en GPS, det finns t o m att fixa på din mobiltelefon.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback