Söndag utan ångest.

Fick avklarat helgens slir redan på fredagen, vilket känns fantastiskt bra då man kan ge söndagen den uppmärksamhet den verkligen förtjänar. Hurra. Chuckie drog igång spektaklet "redan" klockan 03.00 vilket inte alls innebar en massa väntan och för många köpta öl i baren. How clever! Dock gjorde hans sena appearence att denna sköning till holländare fick chans att mingla bland Parkans discokulor och blonda plastbrudar. Han höll oerhört låg profil, vilket en annan inte gjorde för stunden. Lite chit chat med Chuckie kan vi nu bocka av på check-listan. Let the bass kick som öppningslåt och jag var hur nöjd som helst. Fancy.

Tidigare under kvällen berättades en underbar historia om hur skitet ett visst hotell var:

"...och så var det massa svarta luder på väggarna!"


Det var alltså egentligen inga luder på väggarna, utan nån form av ludd.



Jag skiter i att jag ser ut som en påtänd, halvskallig albino, jag gillar bilden. Och Chuckie.
...

Då har jag suttit inbiten i Eurovision song contest. Jag börjar bli lite rädd för kollen jag råkade ha om låtarna. Vad händer med mig? Finland bör ha hamnat mycket, mycket högre. Samt Portugal.



Todas As Ruas Do Amor - Flor-De-Lis.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback