Telefontid.

Hade ett fuckin' great phone call med Slang idag. Love her! Har haft en löjlig bitterhet inom mig idag, eller inte så mycket en bitterhet som en allmänt lame inställning. HURSOMHAVER, dagens scoop av Elin var följande:

1. Upptäckt att plånboken varit borta
2. Suttit i telefonkö hos SJ för att sedan fråga om de hittat en plånbok på Alingsåspendeln
3. Suttit i telefonkö hos Västtrafik för att lösa ett tillfälligt/nytt regionen-runt-kort
4. Suttit i telefon med mig för att berätta om den borttappade plånboken + peptalk, inriktning Cake (thanks babyyy)
5. Åkt till Västtrafik för att hämta upp ett tillfälligt/nytt regionen-runt-kort.

Samtalets och faktiskt dagens lol (inte den ironiska varianten, utan verkligen roligt på riktigt):

Slang: Men den plånboken brukar komma tillbaka, det är min vinröda du vet.
...

Klockan är ännu bara barnet, men gränsen är hårfin. Ganska snart kommer jag ofrivilligt att gå in i dimman, den nyktra alltså. Problem kan dock komma att uppstå när vi kommer till mitt nikotinintag:



Detta kan gå hur som helst.
...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback