Wake up call.



I will always love you - Whitney Houston.

Denna låt väcktes jag av 02.30, alldeles nyss med andra ord. Det var dock inte den vackra stämman av Whitney, nej, tre salongsberusade Selma members gastade ut de mest kärleksfulla orden i världen i min Nokialur. Åh så gulligt!!

Tur var väl det, att de väckte mig! Annars hade det på min kudde blivit en allt annat än charmerande snusfläck. Köpte nämligen FEL snus då dosorna till Granit Original portion och Granit Vit portion är snarlika! Så käften hade varit ett helvete i morgon bitti, liksom örngottet.

Det blev inget med att somna om efter kärleksförklaringen... boring kände jag på den. Så det blev datorn och dess finesser, vilket troligen innebär actionfyllda pusselspel på Internet och minimala beats natten ut. John, where art thou?
...

Kommentarer
Postat av: Selma

We lööööööv u!!!!!

2009-05-21 @ 02:59:49
Postat av: Anonym

Snake! VIIICKEN ballad-evening det gick och blev. Sen var det som vanligt. "Johanna ska du inte gå och lägga dig i sängen?" "Mmmm" "Eller hoppa iallafall över till den större soffan" "Mmmm"



Gissa var man vaknade i en skön (?) fosterställning?

2009-05-21 @ 10:41:32
Postat av: snake!

haha! jag gissar att du vaknade i den svarta bäddsoffan - fast obäddad! am i right? alternativt i sängen ovanpå allt täcke. =D åh I miss!!!

2009-05-21 @ 10:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback