Ett ljus i mörkret.

Har investerat i två nya lampor och mängder med värmeljus, men fortfarande är det mörkt 24 timmar om dygnet. Dessutom behöver man inte längre duscha eller dricka kranvatten då all världens vatten faller från skyarna at this very moment. Out and embrace. Och jag har kommit fram till att inte ens innesittarvädret får mig att vilja sjunka in i skolböckerna. Min Numark ger mig valpögonen och vill inte samla damm, gymkortet försöker lite med samma grej, men jag faller inte för den lätta.

Det som är mitt ljus denna novembermånad är:



In The Air (Axwell Remix) - Tv Rock feat. Rudy.

Den är som en liten lussekatt i december! (Med saffran).

Rotade igenom kaoset i iTunes häromdagen och fann ett gammalt guldkorn av Tristan Garner. Jag älskar den snubben!



Last Forever - Norman Doray & Tristan Garner feat. Errol Reid.


Vilket leder oss in på Garners andra mästerverk. Han är sjuk. :)



Give Love - Tristan Garner.



Gypsy Woman 2009 - Tristan Garner vs Crystal Waters.

Gypsy Woman är feeeet asså. Damnshitmygod.

Back to farbror Eklund och Harford.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback