Indoor games.

Spelat Betapet ikväll och jag led ett fruktansvärt nederlag som slutade i en förkrossande förlust. Jag är skitdålig på ordlekar. Däremot är jag ganska bra på tetris. Och plockepinn.

Jag hör hur regnet smattrar på fönsterrutan, och det optimala nu hade varit att ha en öppen spis, massa filtar och kuddar. Jag skulle ha flyttat undan alla grejer i fönstret och hoppat upp där, bland massa filtar och kuddar och tänt mig en cigg och hällt upp ett glas rött. Nu nöjer jag mig med c-vitamin i brusform och sängen medan jag väntar med spänning på att se hur det fungerar med film i mobilen.

Såg "Gamer" idag... det var intressant. Människan bakom manuset har förmodligen inte lämnat tonårsrummet särskilt många gånger utan valt att se datorn och tvn som den verkliga världen. Se inte filmen. Och för guds skull, spela inte så mycket datorspel.
...

Kommentarer
Postat av: Perra

ganska bra på tetris. ibland jävligt bra. O de retar mig :P You rock girl!

Btw, Gamer va udda, instämmer m dig, se den INTE!

2009-11-30 @ 12:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback