Jag måste flytta.

Vi alla vet att man inte kan lyssna på bra beats med dåligt ljud. Och med dåligt ljud menar jag typ radiohögtalare, en gammal bilstereo, radioklocka osv. Det måste vara ett skarpt, fett och framförallt - högt ljud. Min granne som bor i lägenheten nedanför mig verkar ha missat detta helt. Jag har tyckt mig se två unga Hultsfredsdamer sitta på balkongen med varsin cigg, en grupp av människor som i mina ögon tänker som jag - att musik ska spelas jävligt högt. Har bott här i drygt 2 månader och spelat på gränsen på mina högtalare då jag inte velat bli vräkt i ett tidigt stadie. Är fortfarande rätt försiktig med att spela högt, speciellt på kvällen. Men mitt på dagen... kan en människa få lyssna på lite musik på högre volym än biblioteks-lounge??!! Visst, min baslåda är ganska fet, men det måste den vara när man lyssnar på house och andra bra beats!

Vid två tillfällen, idag runt 11.00 och i förrgår ungefär kl. 16.00 har jag lyssnat på en helt ok volym, men ändå så man får bra bas i låten. Då går grannjävlen lös totalt och försöker riva taket med okänt föremål, vilket jag misstänker är en sopkvast.



Work (Aka. Broomsticky song) - Masters at Work.

Hallå, vad har hon/han för problem??? Överdimensionell hörsel eller? Jag kan förstå om klockan hade varit kvällstid, men nu är det mitt på dagen, fitte. Och när det dessutom är lördag idag (festandets dag) så tycker jag varje människa har rätt att kräma på lite! Jävla idiotjävel säger jag till grannen. Och jag undrar om hon/han kommer skvallra för värden och alla andra grannar. FYFANFISE. Hade grannen knackat på hos mig idag hade jag gnidit in mina koppor på vederbörande. Helst hade jag stuckit hål på huden så jag säkert vetat att grannen blivit smittat. Burn in hell, bitch.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback