Stompin'.

Pulsen är viktig som vi alla vet. Och hjärtat är ju källan till detta mysiga bultande. Men i vissa fall tror jag det krävs mer än bara syre för att hela apparaten ska fungera.

Och vi vet alla vad det är - kärlek och house. Kärlek har jag dock upptäckt är lättast att hitta i housen. Så, vi nöjer oss med att säga house.



Disco Stompin' - DJ Spen.



Rock, paper, scissors - Fukkk Offf.

och inte minst..



On Off - Cirez D.


On off ger mitt hjärta puls. Fick sjukaste boosten av den tidigare idag och insåg en sekund senare hur jävla bra livet är. Thanks to this filthy beat. Jag vill leva i en on off-låt, på repeat, 24 seven. Cirez D/Prydz/Pryda... vad han än tar sig för blir det ta mig fan överjävligt bra. Det är On off och Melo som detta året klappat hårdast bakom mitt bröstben.

Kärlek = House = Puls.
...

Kommentarer
Postat av: Simon

Cake, du är den bästa, bästa som finns på att hitta grym musik..du gör min tid på gymmet grymt mycket lättare=)sweet;)

2009-11-19 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback