Wicked Vattkoppor.

Här har man haft en AMAZING helg i ljuvliga Köpenhamnski. Erick E var solid, Morten Breum var fedt, Mr White var KUNG, Axwell & Ingrosso var sjuka som vanligt och Tocadisco var bättre än i mina drömmar. Men bäst var mitt crew. Jag saknar er! Man kan inte sätta ord på vad det är man genomgår, det är en känsla. En feeling (fidde) som gungar runt i kroppen.

I Danmark passade vi givetvis på att dricka Carlsberg och Tuborg, vilket resulterat i sänkt immunförsvar och i mitt fall VATTKOPPOR. Tydligen räckte det inte att jag hade det när jag var kid, utan jag ska tydligen vara en av de få som får samma skit igen. 22 år gammal och fylld av koppor. Fierce.


...

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vattenkopski?? haha jag dööör. får jag igen för att jag skrattar åt dig med tanke på bilden?? alltså de ser ut som om ja o Mina åker karusell på lisse hahahahaha...

2009-11-04 @ 23:06:13
Postat av: simon

Hahahahaha, jag döööööör på riktigt, vilken höjdar bild..haha...kungen som tagit den el vad;)haha fisse...

2009-11-05 @ 18:03:50
Postat av: mathilde

Snake, hahaha! Vattenkopski?! Jag har i alla fall kollat upp och jag hade många när jag var liten. Så vi kan kramas hur mycket som helst!



Sanne, hur var det nu igen?! Gick du hem till en bäbis när du gick i 6:an och blev smittad?!! hahaha, jag dööööör! Till och med i fidden.. Haha, inte okej!

2009-11-05 @ 22:16:16
Postat av: cake

haha jag döööör....kan inte fatta att jag är prickig-snake. och bilden är KLOCKREN, loves it!! :D muse.

2009-11-06 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback