Do your thing.

En dag av kvalitet, I'd say. Vaknade efter tio timmars skönhetssömn. Jag vill alltid sova så länge! Somnade strax innan 22.00, vilket inte har hänt sedan mellanstadiet. Vaknade 01.42 och fick världens lyckorus eftersom det var långt kvar till uppstigning. Trots gott om tid och energi i morse fick jag som vanligt stressa till skolan. Anlände right on time.

När föreläsningen var över gick jag längs Vasaallén mot Vasaplatsen, och på halva vägen mötte jag Sara Slow, enligt planen. Jag berättade för Slow om mitt konsumtionsbegär och vi körde lite spontanshopping. Vi begav oss med våra likadana påsar hem till mig. Då mitt crib sett ut som ett soprum placerade jag Slow i soffan och satte igång med en uppkittning av kaoset. Disk, dammsugning, handtvätt, matlagning och Desperate Housewives. Hann även med en powernap while checking out Desperate. Träning sen och skjuts hem av Bronsman = guld värt! Tack Sarah! :)



Ottomanska imperiet.




Skolbagen. Fick den i present av Sanna P när hon kom hem från Oslo. :)




Köpa köpa köpa med Sara Slow.




Handtvätt (borttagning av rödvinsfläckar). Här på tork.



Kvällslektyr. Vet inte vilken av dom jag ska välja.
...




Do your thing - Basement Jaxx.

...

Kommentarer
Postat av: Sara slow

Ryssland och Europa verkar ju vara en mycket givande bok ^^

Postat av: Haggan!

HEJ CAKE :D hur är det? Det var ju hur längesen som helst... :( Vad gör du nu för tiden? kul att jag hittade din blogg. hoppas du mår bra! Kramar /Haggan

2009-10-08 @ 14:59:26
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback