Familia.

Undra om man förstår kärleken till ett barn när man själv får egna? För jag kan inte förstå hur mina päron kan tycka om mig efter alla bitchiga utbrott jag fått i mina dagar. Fise vad fina dom är. Jag tror jag börjar förstå mer och mer att det är något speciellt med kärlek mellan föräldrar och barn. Eller, någonting måste det ju vara.

Stressen fångade upp mig i veckan. Och det är riktigt risky att låta den göra det. Aldrig att den ska få ta så stor plats igen. Över mitt brustna parkettgolv.
...

Det här är vad som startar mitt förvirrade och klappande hjärta just nu (avd. inte ok puls) :



Output - Fedde Le Grand.

...

Kommentarer
Postat av: malinfors

föräldrar är bra. Vad är det som får ditt hjärta att slå lite fortare än vanligt?? ;)

2009-10-09 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback