Back in biz.

Jag vandrar numera dagligen mellan Vidblicksgatan och Sprängkullsgatan aka. GU vid Haga. And it feel so right, som Jetlag säger! Grabbade tag i lite kurslitteratur idag av en gammal class mate som ska få klirr på sitt konto. Samtidigt som jag igår kväll fick ett phone call ang. kursböcker till Naturvetenskapligt basår. FRÄSCHT!

Empire of the sun och jag funkar sjukt bra ihop alla dagar i veckan. Likaså är jag och Madonna homies at the moment!



Celebation - Madonna

...

Hyfsat farlig att bo själv har jag märkt då jag inte har plåster i min lägenhet! Alldeles nyss inträffade en mindre olycka - jag slant med rakhyveln och en stor bit skinn lämnade min ankel. Till en början syntes bara nån sorts pigmentfläck, men LURAD!! Två sekunder senare ser jag en flod av blod rinna hastigt nerför min tass. Som substitut till plåster fick jag ta till plan B vilket fick bli toalettpapper.

Jag tror att det har slutat blöda nu, och då är det dags för mig att sätta tänderna i "I skuggan av framtiden" av Sven-Eric Liedman vilket verkar innebära modernitetens idéhistoria. Suck?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback