Nej.

Det funkar inte just nu. I min skalle händer det märkligaste, och jag kan inte kontrollera det. Inte heller sätta fingret på det. Och på tal om något helt annat fick jag sms nu, och när jag skulle ta telefonen med min vänstra hand ifrån min hylla, slant jag och telefonen flög precis RÄTT IN I DATORN. Konstigt att min tekniska egendom går sönder?

Men som sagt, finns människor som dyker upp i huvudet och klamrar sig fast. På både bra och dåliga sätt. Bra för att människorna är i regel bra om de lyckats nästla sig kvar. Dåligt för att jag inte vet hur jag ska hantera det. Skit samma. Jävlaskitfanhelvete säger jag åt allt just nu. Bitter - ja. Förbättringspotential - hope so. Fuck it.
...

Kommentarer
Postat av: Mang

Cake? Whats the matter?

2009-09-15 @ 16:53:01
Postat av: simon

Glöm inte hur bra du är, kakan det är viktigt! Du är guld för alla dina nära och kära, spec för mig=)Love u!!!!

2009-09-16 @ 13:20:47
Postat av: cake

mang! det är ingen fara :) men man kan säga att ibland har man halvbra dagar. som tur är finns det sjukt många bra dagar också. som idag! :D

2009-09-16 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback