Tim Bale.

Tim Bale är författaren av den nätta boken à 370 sidor som ligger bredvid mig i sängen. European Politics, A comparative Introduction har en tendens att förbli i den position den nu är, stängd och fin på utsidan. För varje gång jag sökt en vacker insida har jag gått lottlös. Bale har inte riktigt orkat avgränsa sig. Enormt mycket information om väldigt mycket i en ensam bok. Det bör ha gått att strukturera den bättre. Den är för maffig helt enkelt. Men intressant...paradoxalt nog.
...

Kanalerna på min television är nu sorterade i nummerordning tack vare Selma B. Det var på tiden men jag har verkligen inte orkat lägga min värdefulla tid på det. Nu när det är gjort känns det lite mer struktuterat i mitt liv. :) Keep it coming..
...

En hand på mitt ömma huvud. Det är vad jag behöver.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback