Mina ögon är blanka...

... efter att ha sett Uppdrag granskning i afton. Jag hade ingen aning om att det fanns de som var så förbannat inskränkta, som invånarna och politikerna i Vellinge kommun. Först skrattade jag åt stackarna. Sedan haglade tomma argument vilket gjorde mig arg. När det sedan gick upp för mig att krakarna inte har högre intelligens än en mellanstadieelev hade för 100 år sedan tyckte jag riktigt synd om dom och mina ögon började tåras. Att de aldrig har varit längre utanför dörren än till närbutiken är uppenbart och när de talar om en bild av invandrare de fått av media undrar jag vilken sorts media de menar? Högerextrem propaganda??

Den som missade kvällens program bör ta en kik.

http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning

Fise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback