The follow-up.

Efter min start som Alfie tömdes bägaren. När det var gjort tog jag tag i mitt liv, lagade lyxmiddag till min dejt med mig själv. Var faktiskt en av de bästa dejterna jag varit på. Vi kom bra överens, dessutom blev det inte så mycket disk av att köra solo. Sedan bjöd jag in Rollergirl och lät henne nynna lite på Dear Jessie. Det fick mig på bättre humör.

Slog på Monsters Inc. som en del i min dagliga powernap. Detta blev inte lika lyckat som jag hoppats på då skivan hackade och ett irriterande gnisslande uppstod från min tvivelaktiga DVD (som dock mycket praktiskt är inbyggd i TVn). Jag stängde följdaktligen av TVn och somnade ändå. Drömde ingenting. "A dream-less-sleep" som Joey hade sagt. Återupptog kontakten med Shantaram när jag vaknade, vilket jag måste säga var ett genidrag då all ågren som kokat upp i nåt slags inferno skingrades och kallnade. Kanske som ett resultat av att balkongdörren stod öppen.

En fullkomligt fantastisk vän till mig påminde igår om sommarkursanmälan. Sista dagen är nämligen idag, 15 mars, och då min sommar i dagsläget är mycket diffus kunde det kanske vara en bra idé att söka något bara för att. Så man inte lockas att ta ett sms-lån när uteserveringarna lockar en med sina förhäxande egenskaper. Men, jag vet inte vilken prioritering det blir på kurserna. Ett projekt för kvällen.

Hemtenta står även på schemat denna vecka. Har jag sagt att jag längtade efter den? Jag borde nog varit förberedd på att frågorna som nu tillkännagivits inte skulle passa min person. Typiskt. Men antagligen väldigt bra och givande. :)




Kommentarer
Postat av: Sara Slow

Amen! Du lever!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback